Author: l***n
Date:
Review: Supernöjd med denna klänning! 👍❤️ Köpte för att ha på maskerad, och kvaliteten var långt över förväntan! 👍 Fodrad, justerbara axelband och dragkedjan i ryggen fin. Lite lång för mig som är 163 cm. Löste det med några stygn.
Färg: Gul
Storlek: L